Overslaan naar content

Opleidingsondersteuner Academy (16-24 uur, m/v/x)

    • Amsterdam, Nederland
  • Academy

Functieomschrijving

Wat krijg je?

  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar van 16-24 uur per week, met uitzicht op een vast contract. 

  • Salaris conform cao GGZ schaal 45: € 3.020,- tot € 4.057,- op basis van 36 uur, afhankelijk van relevante werkervaring. 

  • Vakantiegeld (8,33%) en eindejaarsuitkering (8,33%). 

  • 100% vergoeding van je reiskosten wanneer je met het OV reist en/of een reiskostenvergoeding van € 0,23 per km woonwerk wanneer je met de auto komt. 

  • Voor je persoonlijke ontwikkeling kun je een opleiding of training volgen. 

  • Balansregeling van € 1.000,- bruto (naar rato) per jaar: keuze tussen uitbetaling /inzet voor scholing naar keuze/of extra verlofuren. 

  • Pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW). 

  • 201 vakantie uren per jaar bij een fulltime dienstverband. 

  • Een werkplek in Amsterdam die goed bereikbaar is met het OV. Wij werken 50% hybride. 

Onze wensen

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.

  • Je hebt minstens 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie waarbij kennis en ervaring met administratieve processen en organisatorische werkzaamheden onderdeel zijn.

  • Je bent nauwkeurig en proactief, kunt goed organiseren en schakelt soepel tussen werkzaamheden.

  • Je brengt rust, bent productief en signaleert en initieert verbetermogelijkheden.

  • Je kunt zelfstandig een goede match tussen vraag en aanbod maken en op een passende manier de contacten met onze freelance trainers en opdrachtgevers onderhouden.

  • Je houdt je hoofd koel, kunt goed prioriteren en onverwachte situaties vaak zelf oplossen.

  • Je bent beschikbaar om op de dinsdag en vrijdag (online) te werken.

  • Je bent bereid om in onze drukste maanden (voorjaar en najaar) extra uren te werken, die je uiteraard weer kunt opnemen als het wat minder druk is.

  • Je onderschrijft onze missie voor de volle 100%.

Vereisten

Hoe ziet je agenda eruit?


Wie zijn wij?

113 Zelfmoordpreventie streeft naar een land waarin niemand eenzaam en radeloos sterft door zelfdoding. Uit onderzoek weten we dat mensen vaak niet dood willen, maar geen andere uitweg meer zien. 113 is in 2009 opgericht om wel een andere uitweg te bieden door het onderwerp bespreekbaar te maken. 113 heeft een hulplijn; mensen met suïcidale gedachten kunnen dag en nacht anoniem bellen of chatten. Als nationale organisatie voor suïcidepreventie onderzoekt, ontwikkelt en implementeert 113, samen met vele andere organisaties, interventies en campagnes om het aantal zelfdodingen in Nederland omlaag te krijgen.

In de vijftien jaar dat onze organisatie bestaat, hebben we taboes rondom zelfdoding helpen verminderen en zowel de zorgsector als overheidsinstanties, gemeentes, scholen, families, naasten en uiteraard de hulpvragers hierover geïnformeerd en ondersteund. We zijn trots op wat we hebben bereikt in ons relatief korte bestaan, maar we zijn er nog niet. Onze Academy ontwikkelt en verspreidt trainingen voor hulpverleners en gatekeepers en gaat steeds meer over naar het opleiden en toerusten van trainers in organisaties die in de praktijk te maken hebben

met suïcidaliteit bij klanten. Wil jij bijdragen aan de missie van 113? Dan is deze functie misschien iets voor jou!


Werken op kantoor bij 113 betekent...

  • Fijne Amsterdamse werkplek waar veel wordt gelachen

  • Samen potje tafeltennissen, sjoelbakken of lunchen in het 113 café

  • Samenwerken in team van betrokken collega’s die elkaar écht zien

  • Aandacht voor persoonlijke veiligheid en gezondheid

  • Open cultuur gericht op vrijheid en zelfredzaamheid

  • Elke dag vers fruit

 

De functie

Het team van de Academy bestaat uit de Kwaliteitsadviseur Opleidingen, vijf Opleidingsadviseurs en twee Opleidingsondersteuners. Samen met je collega Opleidingsondersteuner organiseer jij onze opleidingsactiviteiten van begin tot eind, van voorbereiding tot evaluatie. Dit is een duobaan, in een hecht team, we zoeken iemand die goed en prettig kan samenwerken.

Je ondersteunt de Opleidingsadviseurs door de afgesproken suïcidepreventietrainingen tot in detail te regelen. Je kent het scholingsaanbod van 113 en zorgt voor een goede afstemming met onze opdrachtgevers, (freelance) trainers en sprekers, en voor een strakke organisatie. Ook verzorg je een tijdige en

zorgvuldige administratie van bijvoorbeeld de evaluaties van ons scholingsaanbod en van onze trainers, de deelnemerscertificaten en onze kwartaalcijfers. Je ondersteunt je collega’s bij de acquisitie en positionering van onze diensten en pakt in overleg ook extra taken binnen het team op.

Voor deze functie zoeken wij een ervaren, servicegerichte ondersteuner, die prettig communiceert en het leuk vindt om vanuit zijn/haar/hen kennis en ervaring onze dynamische afdeling te ondersteunen.


Jouw ontwikkeling staat voorop
Als organisatie vinden wij het belangrijk dat jij je wilt en kunt blijven ontwikkelen. Daar bieden we je veel mogelijkheden voor. Door samenwerking in projecten met andere afdelingen van 113 (Onderzoek, Landelijke Agenda, MarCom), met externe partijen en door het trainen en opleiden van zorgprofessionals in suïcidepreventie.



Hoe ziet onze sollicitatieprocedure eruit?



Enthousiast geworden?

Dan komen wij graag met jou in contact! Jouw cv en motivatie kun je uploaden via onderstaande button. De sollicitatiegesprekken worden gevoerd op het kantoor van 113 in Amsterdam. Vragen over de functie kun je stellen aan Inger de Mooij, Programmaleider Samen Minder Suïcide, via telefoonnummer 06-44498512. Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Neem dan vooral contact op met onze recruiter: recruitment@113.nl.

Wij werken niet met een sluitingsdatum voor deze vacature: je hoort snel van ons nadat je hebt gereageerd. De startdatum is zo snel mogelijk.

We geloven in de kracht van een inclusieve organisatiecultuur en vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. Of het nu gaat om leeftijd, geslacht, geloof, seksuele geaardheid, culturele achtergrond of opleiding: iedereen is welkom!


Voor het werken bij 113 is een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) vereist.
Wij werven voor deze vacature zelf. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld, delen in je netwerk wel.
 

Afdeling
Recruitment

113

recruitment@113.nl
020-3113883

Hybride
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 3.020 - € 4.057 per maand
Academy

of