Overslaan naar content

ICT beheerder (32 - 36 uur) (m/v/x)

    • Amsterdam, Nederland
  • ICT

Functieomschrijving

Wat krijg je?

  • Een arbeidsovereenkomst voor 7 maanden van 32 - 36 uur per week, met uitzicht op een vast contract. 

  • Salaris conform cao GGZ schaal 50: €3.380 - €4.478 op basis van 36 uur, afhankelijk van relevante werkervaring.  Per 1 december 2025 is een loonsverhoging van 2,25% van toepassing.  

  • Vakantiegeld (8,33%) en eindejaarsuitkering (8,33%). 

  • 100% vergoeding van je reiskosten wanneer je met het OV reist en/of een reiskostenvergoeding van € 0,23 per km woonwerk wanneer je met de auto komt. 

  • Voor je persoonlijke ontwikkeling kun je een opleiding of training volgen.

  • Balansregeling van € 1.000,- bruto (naar rato) per jaar: keuze tussen uitbetaling /inzet voor scholing naar keuze/of extra verlofuren. 

  • Pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW). 

  • 201 vakantie uren per jaar bij een fulltime dienstverband.

  • Een werkplek in Amsterdam die goed bereikbaar is met het OV. Wij werken 50% hybride, dinsdag is onze kantoordag.

Wat is vereist?

  • Een afgeronde hbo-opleiding op ICT-gebied

  • Enkele jaren ervaring als ICT-beheerder in een complexe omgeving

  • Kennis van informatiebeveiliging, privacywetgeving (AVG) en actuele ICT-ontwikkelingen

  • Goede beheersing van het Engels voor documentatie en leverancierscontact

  • Analytisch, proactief en planmatig ingesteld

  • Communicatief sterk en servicegericht

  • Integer en zorgvuldig in het omgaan met vertrouwelijke informatie

Vereisten

Wie zijn wij?

113 Zelfmoordpreventie streeft naar een land waarin niemand eenzaam en radeloos sterft door zelfdoding. Uit onderzoek weten we dat mensen vaak niet dood willen, maar geen andere uitweg meer zien. 113 is in 2009 opgericht om wel een andere uitweg te bieden door het onderwerp bespreekbaar te maken. 113 heeft een hulplijn; mensen met suïcidale gedachten kunnen dag en nacht anoniem bellen of chatten. Als nationale organisatie voor suïcidepreventie onderzoekt, ontwikkelt en implementeert 113, samen met vele andere organisaties, interventies en campagnes om het aantal zelfdodingen in Nederland omlaag te krijgen.


Werken op kantoor bij 113 betekent...

  • Fijne Amsterdamse werkplek waar veel wordt gelachen

  • Samen potje tafeltennissen, sjoelbakken of lunchen in het 113 café

  • Samenwerken in team van betrokken collega’s die elkaar écht zien

  • Aandacht voor persoonlijke veiligheid en gezondheid

  • Open cultuur gericht op vrijheid en zelfredzaamheid

  • Elke dag vers fruit

De functie

Als ICT Beheerder bij 113 Zelfmoordpreventie zorg je voor een stabiele, veilige en toekomstbestendige ICT-omgeving. Je houdt systemen draaiend, denkt vooruit over vernieuwing en zorgt dat alles soepel samenwerkt. Van beleid en beheer tot ontwikkeling en ondersteuning: jij zorgt ervoor dat collega’s hun werk optimaal kunnen doen.

Hoe ziet dat eruit?

1. Beleid en advies
Je volgt de nieuwste ICT-ontwikkelingen, vertaalt ze naar beleid en adviseert het management over verbeteringen in infrastructuur, veiligheid en gebruiksgemak.

2. Beheer en optimalisatie
Je zorgt dat onze systemen soepel draaien en goed beveiligd zijn. Je signaleert verbeterkansen, voert ze door en houdt documentatie en procedures up-to-date.

3. Ontwikkeling en implementatie
Je denkt mee over nieuwe oplossingen, werkt aan vernieuwingen in onze ICT-omgeving en begeleidt implementaties samen met collega’s en leveranciers.

4. Support en coördinatie
Je pakt storingen en verzoeken snel op, stuurt collega-beheerders en externe helpdeskmedewerkers aan en zorgt dat gebruikers altijd goed geïnformeerd blijven.


De afdeling

Als ICT Beheerder maak je deel uit van het team ICT. Het team bestaat uit een Junior ICT Beheerder en een ICT Beheerder en wordt aangestuurd door de manager ICT. Er heerst een informele collegiale sfeer waar hard wordt gewerkt én fanatiek wordt getafeltennist en getafelvoetbald.

Hoe ziet onze sollicitatieprocedure eruit?


Enthousiast geworden?

Dan komen wij graag met jou in contact! Jouw cv en motivatie kun je uploaden via onderstaande button. Vragen over de functie kun je stellen aan Robin Costers (Manager ICT), telefoonnummer 020-3113883. Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Neem dan vooral contact op met onze recruiter: recruitment@113.nl.  

We werken niet met een sluitingsdatum voor deze vacature. Wacht dus niet met solliciteren. Bij voldoende reacties sluiten wij de vacature. De startdatum is zo snel mogelijk.

 

We geloven in de kracht van een inclusieve organisatiecultuur, waar verschillen gevierd worden en iedereen zichzelf kan zijn. Of het nu gaat om leeftijd, gender, geloof, seksuele oriëntatie, culturele achtergrond, opleiding, neurodiversiteit, zichtbare of niet-zichtbare beperkingen, etc.: iedereen is welkom!  

Voor het werken bij 113 is een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) vereist.  

 



Afdeling
Recruitment

113

recruitment@113.nl
020-3113883

Op locatie
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
ICT

of