Managementassistent Landelijke Agenda (32-36 uur)

Functieomschrijving

Stichting 113 Zelfmoordpreventie is de nationale organisatie voor preventie van suïcide. Onze missie is een land waarin niemand eenzaam en radeloos sterft door zelfmoord. Wij zijn ervan overtuigd dat er jaarlijks suïcides voorkomen kunnen worden als zelfmoord beter bespreekbaar wordt en de kennis rondom suïcidaliteit toeneemt. Wij helpen mensen met suïcidale gedachten en hun naasten. Hulpvragers kunnen anoniem een beroep doen op ons online (crisis)hulpaanbod via telefoon en chat, via online therapie en zelfhulpmodules. Dit wordt gerealiseerd door bevlogen (zorg)professionals, vrijwilligers, stagiairs vanuit ons kantoor in Amsterdam Zuidoost.


De functie:

Wij zijn op zoek naar een managementassistent Landelijke Agenda die zin heeft om de handen uit de mouwen te steken. Je belangrijkste taak is het ondersteunen van de Programmamanager Landelijke agenda, Gerdien Franx, binnen onze dynamische organisatie. Communiceren, coördineren en organiseren zijn eigenschappen die bij je passen. Heb je ervaring met secretarieel werk, affiniteit met de geestelijke gezondheidszorg en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan direct en wie weet word jij binnenkort onze nieuwe collega!

Je bent primair verantwoordelijk voor alle voorkomende secretariële, administratieve en management ondersteunende taken voor de manager. Denk hierbij aan het beheren van de agenda’s, in kernpunten notuleren van vergaderingen, plannen en organiseren van bijeenkomsten en het bewaken van toezeggingen en afspraken. Maar ook ondersteunende taken, het bewaken van deadlines en het opbouwen en onderhouden van externe contacten met gevoel voor verhoudingen.

Daarnaast hebben ad hoc vragen en problemen je aandacht. Door deze variatie in taken moet je snel kunnen schakelen tussen werkzaamheden en prioriteiten kunnen stellen. Jouw meerwaarde zit voor ons in de bewaking van deadlines en de uitvoering van administratieve klussen.

Je houdt als managementassistent het overzicht en blijft vriendelijk in je communicatie. Tot slot verwachten we van jou dat je knelpunten in de processen signaleert en actief meedenkt over hoe het beter kan.

Kortom, een veelzijdige functie met verschillende taken en verantwoordelijkheden!


Dit zoeken wij:

  • Je hebt een warm hart en een koel hoofd;
  • Je bent dienstverlenend en hebt een proactieve instelling;
  • Je beschikt over een secretariële opleiding op minimaal MBO+/ HBO- niveau en hebt minimaal 5 jaar werkervaring als medewerker managementassistent;
  • Je hebt goede kennis van en ervaring met Office 2010 (Word, Excel, Outlook) en Teams;
  • Je kunt goed plannen & organiseren en hebt een sterk probleemoplossend vermogen;
  • Je weet hoe je prioriteiten moet stellen en je bent organisatiesensitief;
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent gedreven om onze missie voor de volle 100% te ondersteunen.

Functievereisten

Dit verwachten wij:

  • Je bent proactief, klantgericht, accuraat, stressbestendig;
  • Je steekt de handen graag uit de mouwen en bent oplossingsgericht;
  • Je bent zelf startend, flexibel en neemt initiatief;
  • Je bent een echte teamplayer;
  • Je durft mensen aan te spreken op zaken die in jouw ogen belangrijk zijn;
  • Je woont in de directe omgeving van Amsterdam.

Dit bieden wij:

  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor 32-36 uur per week;
  • Een marktconform salaris conform de cao GGZ;
  • Salarisschaal schaal 45 (€ 2.121 - € 3.466), gebaseerd op 36 uur per week (fulltime);
  • Een eindejaarsuitkering (8,33%) en uiteraard vakantiegeld (8%);
  • Een solide pensioenregeling bij PFZW;
  • Een betrokken werkomgeving waar oog is voor elkaar;
  • Een fijne en open werkplek binnen een snel veranderende en groeiende organisatie waarbij je veel vrijheid krijgt om mee te denken.

Jouw sollicitatie:

Wil je werken in een jonge, dynamische en informele organisatie waar iedereen hetzelfde doel nastreeft? Ligt jouw hart misschien bij ons? Dan komen wij graag met jou in contact. Laat hieronder jouw CV en motivatiebrief achter. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging van jouw sollicitatie. 


De startdatum is bij voorkeur zo spoedig mogelijk.

Het exacte tijdstip voor de gesprekken wordt nader bepaald. We vragen je vriendelijk hier rekening mee te houden.


Nog vragen?

Wil je meer weten over de functie? Neem dan gerust contact op met onze Corporate Recruiter Joyce de Jong (niet werkzaam op woensdag) en stuur een mail naar recruitment@113.nl. We maken graag kennis met je!

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Oprechte interesse des te meer.