Management assistent Onderzoek (18 uur)

Functieomschrijving

Stichting 113 Zelfmoordpreventie is de nationale organisatie voor preventie van suïcide. Onze missie is een land waarin niemand eenzaam en radeloos sterft door zelfmoord. Wij zijn ervan overtuigd dat er suïcides voorkomen kunnen worden als zelfmoord beter bespreekbaar wordt en de kennis rondom suïcidaliteit toeneemt. Wij helpen mensen met suïcidale gedachten en hun naasten.


De afdeling Onderzoek bij 113 richt zich op het vergroten van de kennis rondom suïcidaliteit en suïcidepreventie, inzicht geven in landelijke suïcidecijfers en risicogroepen (bijv. mannen van middelbare leeftijd), het versterken van de hulpverlening van 113 en de evaluatie van suïcidepreventie interventies. In ons onderzoek werken wij veel samen met universiteiten en kenniscentra. We nemen actief deel aan (inter)nationale netwerken zoals de International Association for Suicide Prevention, European Alliance Against Depression, en vormen samen met Amsterdam UMC Psychiatrie, GGZ inGeest en VU klinische psychologie het nationale research consortium Suïcide Research the Netherlands (SureNET). Al het wetenschappelijk onderzoek van 113 is erop gericht het aantal suïcides te verminderen. Onderzoeksresultaten worden bij ons direct geïmplementeerd in de praktijk: zowel in onze hulpverlening als in de nationale projecten die 113 coördineert. 


De functie:

Wij zijn op zoek naar een management assistent Onderzoek die zin heeft om de handen uit de mouwen te steken. Je belangrijkste taak is het ondersteunen van het hoofd Onderzoek, Renske Gilissen, maar er is ook geregeld behoefte aan ondersteuning voor onze afdeling Communicatie & Marketing. Communiceren, coördineren en organiseren zijn eigenschappen die bij je passen. Heb je ervaring met management assistent werk, affiniteit met de geestelijke gezondheidszorg en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan direct en wie weet word jij binnenkort onze nieuwe collega!


Je bent primair verantwoordelijk voor alle voorkomende secretariële, administratieve en management ondersteunende taken voor de manager(s). Denk hierbij aan het beheren van de agenda’s, in kernpunten notuleren van vergaderingen, plannen en organiseren van bijeenkomsten en het bewaken van toezeggingen en afspraken. Maar ook ondersteunende taken, het bewaken van deadlines en het opbouwen en onderhouden van externe contacten met gevoel voor verhoudingen.


Daarnaast hebben ad hoc vragen en problemen je aandacht. Door deze variatie in taken moet je snel kunnen schakelen tussen werkzaamheden en prioriteiten kunnen stellen. Jouw meerwaarde zit voor ons in de bewaking van deadlines en de uitvoering van administratieve klussen.

Je houdt als managementassistent het overzicht en blijft vriendelijk in je communicatie. Tot slot verwachten we van jou dat je knelpunten in de processen signaleert en actief meedenkt over hoe het beter kan.


Kortom, een veelzijdige functie met verschillende taken en verantwoordelijkheden!

Functievereisten

Dit zoeken wij:

  • Je hebt een warm hart en een koel hoofd;
  • Je beschikt over een secretariële/management opleiding op HBO- niveau en hebt minimaal 3 jaar werkervaring als medewerker management assistent;
  • Je hebt ervaring met complex en dynamische agendabeheer;
  • Voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten kan jij als de beste;
  • Je hebt goede kennis van en ervaring met Office 2010 (Word, Excel, Outlook) en Teams;
  • Je hebt ervaring met het beheren en prioriteren van de mailbox;
  • Je kunt goed plannen & organiseren en hebt een sterk probleemoplossend vermogen;
  • Je bent goed in het bewaken van actielijsten en planningen;
  • Je weet hoe je prioriteiten moet stellen en je bent organisatiesensitief;
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent gedreven om onze missie voor de volle 100% te ondersteunen.

Dit verwachten wij:

  • Je bent proactief, klantgericht, assertief, accuraat en stressbestendig;
  • Je steekt de handen graag uit de mouwen en bent oplossingsgericht;
  • Je bent zelf startend, flexibel en neemt initiatief;
  • Je bent een echte teamplayer;
  • Je durft mensen aan te spreken op zaken die in jouw ogen belangrijk zijn;
  • Je hebt kennis en ervaring met CRM systemen.

Dit bieden wij:

  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor 18 uur per week (0,5 fte);
  • Een marktconform salaris conform de cao GGZ;
  • Salarisschaal schaal 45 (€ 1.996 - € 3.396), gebaseerd op 36 uur per week (fulltime);
  • Een betrokken werkomgeving waar oog is voor elkaar;
  • Een fijne en open werkplek binnen een snel veranderende en groeiende organisatie waarbij je veel vrijheid krijgt om mee te denken.


Jouw sollicitatie

Wil je werken in een dynamische en informele organisatie waar iedereen hetzelfde doel nastreeft? Ligt jouw hart misschien bij ons? Dan komen wij graag met jou in contact. Laat hieronder jouw CV en motivatiebrief achter. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging van jouw sollicitatie. 

De startdatum is bij voorkeur zo spoedig mogelijk.

Nog vragen?

Wil je meer weten over de functie? Neem dan gerust contact op met onze Corporate Recruiter Joyce de Jong (niet werkzaam op woensdag) en stuur een mail naar recruitment@113.nl. We maken graag kennis met je!


Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Oprechte interesse des te meer.