Een baan bij 113 Zelfmoordpreventie is geen doorsnee baan. Daar ben jij ook niet naar op zoek. 113 streeft naar een land waarin niemand eenzaam en radeloos overlijdt door zelfmoord. Wij zijn ervan overtuigd dat er jaarlijks honderden suïcides kunnen worden voorkómen wanneer zelfmoord beter bespreekbaar is en de zorg moderner en menselijker wordt georganiseerd. Mensen met suïcidale gedachten en hun naasten kunnen 24x7 en anoniem een beroep doen op ons online hulpaanbod van hulplijnen, online therapie en zelfhulpmodules.
In 113 talentenpool nemen wij kandidaten op waarvan wij denken dat zij op termijn wellicht passen bij de functie van hulpverlener/ floormanager. Dit betekent dat de vacature niet concreet openstaat, maar verwachten op lange termijn contact met je op te nemen of je nog beschikbaar bent en of je in aanmerking komt. Mocht je interesse hebben in onze talentenpool en akkoord zijn dat jouw gegevens worden opgenomen in onze database voor maximaal 1 jaar, reageer direct via onderstaande button. Hieronder informatie over de functie van hulpverlener/ floormanager.
De functie
Als hulpverlener bij 113 ga je werken vanuit ons kantoor in Amsterdam. Samen met onder andere Elise, Roos en Ben – enkele van jouw directe collega’s uit het hulpverlenersteam – ben je verantwoordelijk voor onze hulplijn; zowel kwalitatief als procesmatig.
Als hulpverlener heb je verschillende rollen. Enerzijds ga je als hulpverlener proactief meedraaien in onze hulplijn en heb je direct contact met hulpvragers via chat en telefoon. Ook ben je als triagist het eerste aanspreekpunt voor hulpvragers in de chat, waarbij je meerdere hulpvragers tegelijkertijd spreekt en je een inschatting maakt op welke manier je een hulpvrager verder kunt helpen. Daarnaast ga je aan de slag in onze Overleg & Advies-lijn, waarin je naasten en zorgprofessionals voorziet van passend advies in uiteenlopende casussen. Dit geeft jou directe invloed op ons nationale suïcidepreventiebeleid. Je bent hiervoor inzetbaar tijdens dag-, avond-, nacht- en weekenddiensten (ook tijdens de feestdagen), zodat onze hulpvragers ons 24/7 kunnen bereiken.
Anderzijds ben je als floormanager verantwoordelijk voor het coördineren van de dienst. Jij bent het eerste aanspreekpunt en stuurt jouw groep van medewerkers op de werkvloer aan. Je organiseert de dagopening – en sluiting en geeft “on the job” begeleiding aan junior hulpverleners, stagiairs en vrijwilligers. Je adviseert medewerkers in hun gesprekken en hebt aandacht voor zelfzorg. In momenten van drukte of crisis hou jij het hoofd koel, pak je de regie en neem je beslissingen. Al met al een brede en verantwoordelijke functie, waarin je een stevige ontwikkeling kan doormaken.
Wie ben jij?
Dit bieden wij:
Dit verwachten wij:
a. 7.30-16.00u
b. 8.30-17.00u
c. 11.30-20.00u
d. 14.45-23.15u
e. 18.30-03.00u
f. 21.00-01.00u (niet bij contract van 32 uur)
g. 22.45-7.45u;
Jouw sollicitatie
Wil je werken in een jonge, dynamische en informele organisatie waar iedereen hetzelfde doel nastreeft? Onze missie is zero suicide! Ligt jouw hart misschien bij ons? Dan komen wij graag met jou in contact. Laat hieronder jouw CV en motivatiebrief achter. Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging van jouw sollicitatie. Wij werken niet met een sluitingsdatum voor onze vacatures.
Heb je vragen?
Voor vragen omtrent de werving- en selectieprocedure kun je contact opnemen met
Romy ter Haak, corporate recruiter via het algemene nummer: 020-3113 883,
werkzaam van di t/m vr.