Administratief Medewerker Finance (24-32 uur per week)

Functieomschrijving

Stichting 113 Zelfmoordpreventie is de nationale organisatie voor suïcidepreventie, met als missie een land waarin niemand eenzaam en radeloos zelfmoord pleegt. Jaarlijks kunnen suïcides voorkomen worden wanneer zelfmoord beter bespreekbaar is en de zorg moderner en menselijker wordt georganiseerd.


113 Zelfmoordpreventie is niet alleen een onafhankelijke uitvoerder van anonieme 7x24 uur telefonische-en online hulp en therapie, maar ook een aanjager van suïcidepreventie in de samenleving en in de (geestelijke) gezondheidszorg. Samen met onze partners zetten we innovatieve programma's op binnen en buiten de zorg, in gemeenschappen en in de media. Onze organisatie ontwikkelt en verspreidt trainingen voor hulpverleners en poortwachters. 113 is een bevlogen, slagvaardige organisatie met korte lijnen, die gebruik maakt van moderne vormen van hulpverlening en samenwerking. Wil jij bijdragen aan de missie van 113? Dan is deze functie misschien iets voor jou! We zoeken per direct een ervaren


Administratief Medewerker Finance
(24-32 uur per week)



De functie
Voor onze afdeling Finance zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker Finance die zich bezig houdt met onze projectadministratie voor STORM. STORM staat voor Strong Teens and Resilient Minds, het is een wetenschappelijk onderbouwde, preventieve aanpak om een depressie of suïcide bij jongeren vóór te zijn. Sinds 2021 maakt STORM deel uit van de derde Landelijke Agenda Suicidepreventie 2021-2025.

In deze rol zorg je voor een sluitende projectadministratie, je voert controles uit, stelt de periodieke rapportages op en houdt rekening met de mogelijke risico’s. Zijn er verschillen? Dan weet je deze in no-time te analyseren. Dit doe je in nauwe samenwerking met de projectleider c.q. Kwartiermaker bij 113. Je weet de projectadministratie zo uit voeren en in te richten dat verantwoording richting financiers/subsidieverstrekkers een kwestie van één druk op de knop is.

Daarnaast houdt je je ook bezig met de ondersteunende werkzaamheden op het gebied van financial control in de breedste zin. Denk bijvoorbeeld aan ondersteuning bij de maandafsluiting, analyse van tussenrekeningen en voorbereiden van de maand-en kwartaalrapportages.


We vragen je het volgende:

  • Op basis van de ontwikkelingen binnen je aandachts- en vakgebied en jouw expertise ondersteun je pro actief bij de ontwikkeling van het financiele reilen en zeilen van 113 en bij de dagelijkse operationele werkzaamheden vanuit een hands-on mentaliteit.
  • Je initieert, ontwikkelt en implementeert een goede financiële infrastructuur in samenwerking met je collega’s.

Functievereisten

Wie ben je?
Onze missie wil je 100% ondersteunen. Je bent een ondernemende financiële expert met een koel hoofd en een warm hart. Je hebt een antenne voor de interne verhoudingen, eisen van financiers, bent een netwerker gericht op verbinding en samenwerking. Je houdt van je vak, je bent kritisch en je bent in staat om je keuzes te onderbouwen. Je bent communicatief sterk en spreekt je uit; positief in de vorm van complimenten en als het nodig is durf je te confronteren. Bovendien is het fijn als je over gezonde dosis humor beschikt!


Qua opleiding en werkervaring zijn we op zoek naar een betrokken professional
met:

  • MBO+ werk- en denkniveau op het gebied van financiële administratie.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in het zelfstandig voeren van een volledige projectadministratie.
  • Je hebt bij voorkeur een financiële opleiding op MBO niveau voltooid.
  • Je hebt uitgebreide kennis van Exact en Excel.
  • Je bent cijfermatig goed onderlegd en administratief vaardig.
  • Je kunt goed omgaan met druk en deadlines.
  • Je werkt zelfstandig maar ook graag samen naar resultaten toe.
  • Het is een pro als je ervaring hebt met verantwoording van subsidiegelden richting het ministerie van VWS.

Verder herken je jezelf als zijnde accuraat, flexibel met een hands-on persoonlijkheid.


De afdeling

Het team Finance bestaat uit 6 medewerkers: een Financial Controller, 3 Administratief Medewerkers Finance, een Inkoopadviseur en een Manager Bedrijfsvoering. Er heerst een informele collegiale sfeer. Het team adviseert bestuur, leidinggevenden, medewerkers en projectmanagers over financiële zaken en sinds kort ook de Inkoop. Iedereen heeft een rol in dit geheel en samen met jouw collega's zoek je naar manieren om de financiële werkprocessen zo goed en efficiënt mogelijk te laten verlopen. De Administratief Medewerkers Finance valt hiërarchisch onder de Manager Bedrijfsvoering.


Wat bieden wij?

  • Een fijne en open werkplek waar je veel vrijheid krijgt om mee te denken.
  • Een uitdagende functie in een zeer dynamische omgeving, waar verandering meer en meer de norm in plaats van de uitzondering is. Jouw ideeën voor verbeteringen worden niet alleen op prijs gesteld; ze worden van je verwacht!
  • Een combinatie van advies en actief acteren in een organisatie die continu in beweging is en waar je een maatschappelijke bijdrage kan leveren.
  • Een contract voor 24-32 uur per week in eerste instantie voor een jaar. De looptijd van dit project is tot 2025. Tot 2025 wordt de functie jaarlijks geëvalueerd op basis van resultaten.
  • Een salaris volgens de cao GGZ  schaal 45 € 2.357 - € 3.326 op basis van 36 uur per week.
  • Een eindejaarsuitkering (8,33%), een employabilitybudget om jouw kennis en registraties up to date te houden en aansluiting bij het pensioenfonds PFZW.
  • En een werkplek in Amsterdam die goed bereikbaar is met het OV. Wij werken hybride en verwachten dat je in de toekomst minimaal een keer per week op kantoor zult werken.


Solliciteren

Wil je jouw kennis en ervaring op het gebied van finance en administratie inzetten bij een unieke organisatie in de zorg en werken in een maatschappelijk betrokken omgeving? Dan maken we graag kennis met je. Jouw cv en motivatie kun je uploaden via onderstaande button. De startdatum is z.s.m.

Voor meer informatie over de functie kun je via het secretariaat (tel. 020 – 311 38 83) een belafspraak maken met Hans van der Molen (Manager Bedrijfsvoering). Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan vooral contact op met een van onze recruiters en stuur een mail naar recruitment@113.nl


Acquisitie op basis van deze vacature is niet op prijs gesteld. Oprechte interesse des te meer.