Administratief Medewerker Finance

Functieomschrijving

Stichting 113 Zelfmoordpreventie is de nationale organisatie voor suïcidepreventie, met als missie een land waarin niemand eenzaam en radeloos zelfmoord pleegt. Jaarlijks kunnen suïcides voorkomen worden wanneer zelfmoord beter bespreekbaar is en de zorg moderner en menselijker wordt georganiseerd.


113 Zelfmoordpreventie is niet alleen een onafhankelijke uitvoerder van anonieme 7x24 uurs telefonische-en online hulp en therapie, maar ook een aanjager van suïcidepreventie in de samenleving en in de (geestelijke) gezondheidszorg. Samen met onze partners zetten wij innovatieve programma’s op binnen en buiten de zorg, in gemeenschappen en in de media. Onze organisatie ontwikkelt en verspreidt trainingen voor hulpverleners en gatekeepers. 113 is een bevlogen, slagvaardige organisatie met korte lijnen, die gebruik maakt van moderne vormen van hulpverlening en samenwerking. Wil jij bijdragen aan de missie van 113? Dan is deze functie misschien iets voor jou! We zoeken per direct een ervaren  


Administratief Medewerker Finance
(36 uur per week)



De functie
Voor onze afdeling Finance zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker Finance die zich met name bezig gaat houden met de projectadministratie. Je draagt als expert zorg voor een sluitende projectadministratie, je voert controles uit en stelt de periodieke rapportages op waarbij je rekening houdt met de mogelijke riscico’s. Zijn er verschillen? Dan weet jij deze in no-time te analyseren. Dit doe je in nauwe samenwerking de projectleider c.q. Kwartiermaker bij 113. Je weet de projectadministratie zodanig uit te voeren en in te richten dat verantwoording richting financiers/subsidieverstrekkers een kwestie van één druk op de knop is.

Daarnaast houdt je je ook bezig met de ondersteunende werkzaamheden op het gebied van Financial Control in de breedste zin. Denk bijvoorbeeld aan ondersteuning bij de maandafsluiting, analyseren van tussenrekeningen en voorbereiden van de maand,-en kwartaalrapportages.



We vragen je het volgende:

  • Op basis van de ontwikkelingen binnen jouw aandachts- en vakgebied en jouw expertise ondersteun je pro-actief bij de ontwikkeling van de financiële strategie van 113 en bij de dagelijkse operationele werkzaamheden vanuit een hands-on mentaliteit.
  • Je initieert, ontwikkelt en implementeert een goede financiële infrastructuur in samenwerking met je collega’s Finance.

Functievereisten

Wie ben je?
Onze missie wil je voor de volle 100% ondersteunen. Je bent een ondernemend financieel expert met een koel hoofd en een warm hart. Je hebt een antenne voor de interne verhoudingen, eisen vanuit financiers, bent een netwerker gericht op verbinding en samenwerking. Je houdt van je vak, je bent kritisch en je bent in staat om je keuzes te onderbouwen. Je bent communicatief strek en spreek je uit; positief in de vorm van complimenten en als het nodig is durf je te confronteren. Bovendien is het fijn als je over gezonde dosis humor beschikt!

Qua opleiding en werkervaring zijn we op zoek naar een betrokken professional met:

  • Minimaal HBO- werk- en denkniveau op het gebied van financiële administratie;
  • Je hebt bijvoorbeeld de opleiding SPD Bedrijfsadministratie of een daarmee vergelijkbare opleiding voltooid;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in het zelfstandig voeren van een volledige projectadministratie tot en met het opstellen van de jaarrekening;
  • Je hebt uitgebreide kennis van Exact en Excel;
  • Je bent een kei in procesbeschrijvingen;
  • Je bent accuraat, cijfermatig goed onderlegd en administratief vaardig;
  • Je bent in staat om in teamverband en zelfstandig te werken.


Wat bieden wij?

  • Een fijne en open werkplek waarbij je veel vrijheid krijgt om mee te denken.
  • Een uitdagende functie in een zeer dynamische omgeving, waar verandering meer en meer de norm wordt in plaats van de uitzondering. Jouw ideeën voor verbeteringen worden niet alleen op prijs gesteld; ze worden van je verwacht!
  • Een combinatie van advies en actief acteren in een organisatie die continu in beweging is en waarbij je een maatschappelijke bijdrage kan leveren.
  • Een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 6 maanden op basis van 36 uur per week, met kans op verlenging.
  • Een eindejaarsuitkering (8,33%) en aansluiting bij het pensioenfonds PFZW.
  • Een salaris volgens de cao GGZ .
  • En een werkplek in Amsterdam die goed bereikbaar is met het OV (maar i.v.m. Corona werken wij ook vanuit huis. We verwachten dat je in de toekomst minimaal een keer per week op kantoor zult werken).


Solliciteren

Wil je werken in een jonge, dynamische en informele organisatie waar iedereen hetzelfde doel nastreeft? Onze missie is zero suicide! Ligt jouw hart misschien bij ons? Dan komen wij graag met jou in contact.

Jouw cv en motivatie kun je uiterlijk woensdag 28 juli om 12.00 uur uploaden via onderstaande button. De startdatum is z.s.m.


Voor meer informatie over de functie kun je via het secretariaat (tel. 020 – 311 38 83) een belafspraak maken met Hans van der Molen (Manager Bedrijfsvoering. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan vooral contact op met een van onze recruiters en stuur een mail naar recruitment@113.nl We maken graag kennis met je!


Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Oprechte interesse des te meer.